Hoofdsponsoren van VV Westerkwartier

Jacques Stokroos
Lubbert Dijk
Sietse Vogelzang

Draag jij VV Westerkwartier een warm hart toe?

Wordt dan nu ‘Vriend van VV Westerkwartier’!

Door vriend te worden steun je VV Westerkwartier. Daarnaast krijg je een vermelding op de website en op het scherm in de kantine van sportpark De Wieken tijdens de wedstrijden van het eerste elftal.

Per seizoen betaal je een bedrag van € 25,- De vriendschap geldt voor de duur van één seizoen en

wordt telkens met een seizoen verlengd, tenzij je het opzegt (het opzeggen dient schriftelijk te gebeuren vóór 1 april).

Aanmelden kan via:

E-mail: sponsoring@vvwesterkwartier.nl
of persoonlijke benadering van 1 van de leden van de sponsorcommisie.

Vriend van VV Westerkwartier Worden?

Draag jij VV Westerkwartier een warm hart toe? Word dan nu ‘Vriend van VV Westerkwartier’!

Per seizoen betaal je een bedrag van 25,- De vriendschap geldt voor de duur van één seizoen en wordt telkens met een seizoen verlengd, tenzij je het opzegt (het opzeggen dient schriftelijk te gebeuren voor 1 april).